Jaki HDD IBM?

Autor: Jarosław Kamper <jarekkam_at_kki.net.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 15:22:49 MET DST

Witam
Ceny dysków, a właściwie rozbieżności między nimi potrafią chyba wq....
każdego! Czy zechcieliby szanowni grupowicze wrzucić mi kilka przykładowych
(realnych) cen dysków IBMa z przedziału 13-17MB z podaniem ile cache, obr. i
miejscem zakupu no i oczywiście ceną? Co sklep to inny obyczaj - widziałem
16,8 czy 17,2MB DJNA za 690zł, ale to tylko przez chwilę! dyski do 700zł w
podanym przedziale jest ciężko znaleźć (najważniejsze jest dla mnie 2MB
cache). Ale jak widzę ceny różniące się nawet o 250zł za to samo to jestem
cały dziki, a MUSZĘ kupić HDD właśnie z tego przedziału z 2MB!
Coby nie zaśmiecać zbytnio grupy, proponuję wysyłkę na mój e-mail adresy
sklepów (uczciwych) sprzedających z wysyłką z ich ofertą dyskową.
Dzięki i sorry dla tych, których tym postem uraziłem ;-)

--
  Jarosław Kamper
jarekkam@kki.net.pl