Re: Jaka płyta główna

Autor: Tomasz Stafiński <jenot_at_box43.gnet.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 09:40:31 MET DST

Jacek Rudowski <ami@abyss.lodz.pdi.net> pisze:
> niemniej jednak jesli mialbym polecic to asusa moze...
> cos na chipsecie ALI w kazdym razie...

Dlaczego ALI? Ja mam o nim jak najgorsze zdanie od czasu, gdy instalowałem
na płycie Gigabyte (chipset ALI właśnie) kartę Savage4. Żadnego dokładnego
opisu, jak to zrobić, próby "radzenia sobie" metodą analogii z innymi
chipsetami również spełzły na niczym. Dopiero sięgnięcie do strony fachmana
pomogło... ale ile nerwów mnie to kosztowało...

> mozna ostatecznie i cos na MVP, via apollo... np fic
> ale to juz budzi wiele kontrowersji...

Sam mam Claytona MVP3 i AMD 350MHz z Savage'm 4. Żadnych problemów..
napięcie regulowane co 0.05-0.1V. Moja 350 (CXT) bezboleśnie podkręca się
do 400 ze zwykłym, małym wiatrakiem. Podejrzewam, że wymieniając go
na jakiś większy i stosują pastę silikonową dałoby się z niego coś jeszcze
wycisnąć.

> a i tak zawsze jakies przykre przygody sie moga podziac
> zaleznie od wersji biosu

Hmmm, no w zasadzie masz rację... wszystko zależy od kombinacji:
płyta/proc/grafika/dźwięk.

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot@mi5.org.uk