Re: Jak podlaczyc sie do TPSA?

Autor: holyboy <holyboy_at_thewatercooler.com>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 09:39:41 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg@kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:7u2o8q$mfc$7@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
>
> No to napewno modemik bedzie cacy chodzil jak sie takich dwóch "speców"
> do kompa dorwie ;-)
> Lepiej niech gosciu uzbiere te 10-20zl i idzie do jakiegos serwisu czy
nawet
> sklepu komputerowego i niech mu tam wszystko podlacza i wytlumacza.

eee tam

1. zainstalowac modem. normany modem na normalnym kompie powinien zrobic to
sobie sam. jezeli (odpukac) beda jakies konflikty, niestety lajkonik tu nie
da rady
2. panel sterowania/siec/dodaj/karta/microsoft/karta dial-up
3. tamze: dodaj/protokól/microsoft/tcp-ip
4. restart kompa
4. mój komputer/dial-upnetworking/dodaj nowe polaczenie
jedyne co trzeba wpisac, to numer 0202122
5. prawym klawiszem na stworzone polaczenie/wlasciwosci/typy serwerów
zostawic 'zaptaszkowane' tylko opcje druga od góry i pierwsza od dolu,
reszte wylaczyc
6. polaczyc sie - w oknie które pyta o usera i haslo wpisac odpiwiednio ppp
i ppp
7. powinno dzialac
8. na koniec miesiaca miec w kieszeni dodatkowe 100-400 zl na rachunki
telefoniczne

powyzsze dla win98