Re: Odp: Philips CDRW400

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 07:19:43 MET DST

On Mon, 11 Oct 1999 22:14:33 GMT, "Marcin Spychała"
<birdy@quake.org.pl> wrote:

>3 tygodnie temu mialem taki sam problem jak Ty i szczerze
>mowiac nie znalazlem ani jednej osoby ktora by sie przychylnie
>usposobila do nagrywarek Philipsa.

>Uslyszysz pewnie nie raz Teac lub Plextor :-)

dokladnie tak :)
jak masz kasy jak siana, to kupuj plextora. jak nie masz kasy jak
siana, a nie chcesz w najblizszej przyszlosci _jeszcze_ _raz_ wydawac
kasy na nagrywarke, to kupuj teaca. ja mam od tygidnia teaca 8x i
jestem po prostu w niebie :)

--
zuko / Shark von Cygnus