Re: programy to tworzenia i modyfikacji BIOS'u

Autor: Zmechu <zmechu_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 08:47:55 MET DST

Cześć!

>Czy zna ktos moze jakies programy, ktore umozliwiaja tworzenie i
>zmiane ustawien BIOS'u (modyfikacje pliku z BIOS'em). Znalazlem na
>sieci dwa programy cbrom.exe i modbin.exe, ale nie maja one wszystkich
>potrzebnych mi funkcji.
Co do tworzenia BIOS-u, to będziesz miał naprawdę duuuuże problemy.
Odnośnie edycji: co potrzebujesz zmienić? BTW: jedyne znane mi programy do
edycji BIOS-u to owe cbrom i modbin. Zaręczam Ci jednak, że modbin+trochę
wiedzy+HexEditor potrafią bardzo dużo ... Niedługo pojawi się nowy program,
prace nad nim są zaawansowane, ale ostateczny termin ukończenia nie jest
jeszcze znany.
Pozdrawiam
Artur

--