Re: Bad'y na hdd?

Autor: Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 15:01:20 MET DST

> Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomoœci:
> <3804a28d.4385583@news.rubikon.net.pl>...

> Niestety format c: nie pomaga.
> Denerwuje mnie jednak fakr,ze te bady pojawily sie w bardzo dziwnym
> momencie.

Czy masz cos waznego na tym dysku? Jezeli nie to polecam:

1. Przejechac dysk WDclear'em i pomwonie zalozyc partycje.

2. zdjac bad'y disktoolem z NU, zformatowc dysk i zobaczyc, czy pojawiaja
sie ponownie w tych samych miejscach.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski@ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu