Re: Program wykonal ....

Autor: Włodek Wojtiuk <wojwlo_at_kki.net.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 23:39:28 MET DST

WB napisał(a) w wiadomości: <2E%M3.5887$%3.101281@news.tpnet.pl>...
>Nie wiem czy bylo to poruszane na grupie czy nie. W kazdym badz razie
>chodzi mi o bardzo czeste pojawianie sie komunikatow ze : " Program
wykonal
>nieprawidlowa operacje ... ". Nie ma znaczenia jaki program jest
aktualnie
(ciap)
"Fajnie", a ja myślałem że jestem d... i w biosie nie potrafię
konfiguracji ustawić. U mnie na 486DX4 100 takie rzeczy się dzieją,
przeinstalowania trochę pomogły, a regclean wywala się regularnie w czasie
pisania poprawionych wartości do rejestrów :-), musiałem przeinstalowywać
IE 4.0 bo inaczej po przeinstalowaniu win95 drag & drop nie działało ???
Pozdrawiam
Włodek