Program wykonal ....

Autor: WB <wbydon_at_writeme.com>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 15:17:50 MET DST

Nie wiem czy bylo to poruszane na grupie czy nie. W kazdym badz razie
chodzi mi o bardzo czeste pojawianie sie komunikatow ze : " Program wykonal
nieprawidlowa operacje ... ". Nie ma znaczenia jaki program jest aktualnie
uzywany takie info wyskakuje przy roznych programach.
Jest to bardzo irytujace przy uzywaniu np. Word'a, ktory sie "wywala" po
napisaniu 2 stron.

Komputer to K5 100Mhz z 32MB.

Czy jest to wynikiem zlej konfiguracji ( np BIOS ? ), czy jest to wina
sprzetu ?

WB