Re: IBM DJNA 15,2 GB

Autor: Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_priv.itl.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 23:13:52 MET DST

On Tue, 12 Oct 1999 16:33:31 GMT, "Janko Wisniewski"
<jan28ko@kki.net.pl> wrote:

>Od zworek bym nie zaczynal a raczej od biosu poniewaz w fabryce rczej dobrze
>zakladaja zworki. mam plyte soyo bx i dysk djna 18gb i zadnych problemow a
>popierdziela az milo. biosy soyo ciagna sie calkiem niezle z tajwanu.
>Użytkownik Michał Kwiatkowski <m_flower@poczta.onet.pl> w wiadomo?ci do grup
>dyskusyjnych napisał:BLuM3.749$%3.14271@news.tpnet.pl...

Ja tez mam 15GB DJNA i poszedl dopiero przy ustawieniach auto dla mode
dysku i w/g mnie i goscia od ktorego ten dysk kupilem tak ma byc. Po
prostu LBA ma ograniczenie na chyba 1024 sektory (albo jakos tak) a
ten dysk znacznie to przekracza i dlatego musi chodzic jako CHS.
Ja tak mam i jeszcze moj znajomy i wszysko pieknie pokurza:-)

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: