Odp: IBM DJNA 15,2 GB

Autor: Janko Wisniewski <jan28ko_at_kki.net.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 18:33:31 MET DST

Od zworek bym nie zaczynal a raczej od biosu poniewaz w fabryce rczej dobrze
zakladaja zworki. mam plyte soyo bx i dysk djna 18gb i zadnych problemow a
popierdziela az milo. biosy soyo ciagna sie calkiem niezle z tajwanu.
Użytkownik Michał Kwiatkowski <m_flower@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BLuM3.749$%3.14271@news.tpnet.pl...