Odp: Odp: Nagrywarka

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 21:40:24 MET DST

> Zmien system (aspi/soft) zrzucajacy z CD ! Takie bledy, czy na przyklad
> trzaski na koncu utworu to wina niedogranego ukladu zrzucania wav z CD.
> Sproboj zmienic program, mozw Windac, moze ExactAudioCopy.

Chyba nie - uzywam aktualnie Windac'a. Przegralem na mp3 bardzo wiele
plyt i tylko z ta jedna sie cos takiego zdazylo. Rozumiem, ze gdyby kazda
plyta
sie tak kasztanila to mozna szukac jakis takich rozwiazan. Ale to ta jedna -
powiedzmy
na kilkadziesiat innych, ktore w ten sposob skompresowalem byly ok.
Problem ten nie tylko wystepuje u mnie - bo jak poszedlem do kumpla po ta
plyte to mi juz wtedy powiedzial, ze na innej nagrywarce (na innym kompie)
jest dokladnie to samo.
Rozwiazaniem mogloby byc nagranie plyty z opcja disk-at-once (czy jakos
podobnie) - tylko nie mam na razie czasu tego sprawdzic.
A plik wav zgrywa sie dobrze - ale po wgraniu na CD-R nie jest juz dobrze.

--
Pozdrawiam
       Birdy