Odp: Odp: Jaki program najlepszy do rozmów przez sieć?

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 21:40:18 MET DST

> o tym WinPopUpie piszesz ^^^^ ? - wersja PRO :))
> swoją droga to dziwne, że takie (za przeproszeniem) gówie*ko robi Ci z
> windołza śmietnik i musisz go jeszcze raz insatlować - coś musi być
> nie tak.
> z tego co wiem, to kolesie używają tego i baaardzo sobie chwalą -
> także jeżeli chodzi o stabilność.

Nie wiem czy to wersja pro czy nie ... kiedys tego uzywalem i bylo ok. Ale
od pewnego czasu kazda proba zainstalowania tego konczy sie komunikatami
w stylu "zaladowanie pliki apapi.dll nie bylo mozliwe" lub nie ma jakiegos
odnosnika do powrprof.dl. Tyle sie tego nainstalowalem, ze z pamieci wiem
jak sie te pliki nazywaly :)

--
Pozdrawiam
       Birdy