Re: Ceny pamieci ???

Autor: Jacek <expert_at_priv1.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 18:26:05 MET DST

Jerzy Kurowski wrote:

> Według artykułów które znalazłem w sieci to trzęsienie jednak miało znaczący
> wpływ
> na ceny, a drugi powód -piszą, że prezes Samsunga (ponoć ma dominującą
> pozycję na rynku RAM) stwierdził, że może zarobić o 2 biliony dolarów więcej
> w tym roku fiskalnym i to się zaczęło właśnie w sierpniu.
> Po trzęsieniu zarobią pewnie jeszcze więcej.
> Prognoza -czekać do nowego roku, wtedy zaczną spadać.
> --
> Jerzy Kurowski
Wedlug mnie, hossa na pamiec to poza trzesieniem,
problem roku 2000.

Dziesiatki tysiecy firm na swiecie wykorzystalo problem roku 2000 do
wymiany sprzetu na nowy, do modernizacji.
I zamiast 32 MB kupowaly 64 MB

A ten uzywany sprzet dociera juz wagonami m.in. do Polski.

Produkcji pamieci 32 MB juz nie ma
i za pamiec i tak bedziemy placicli drogo, bo juz za 64 MB.

I teoretycznie ceny pamieci powinny jeszcze wzrosnac o 50%
do konca roku, bo na gwalt beda kupowane nowe kompy.