Re: Ceny pamieci ???

Autor: Jerzy Kurowski <jork_at_kki.net.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 14:30:58 MET DST

> z tym si moge zgodzic ale co do trzesienia ziemi to raczej nie bo tam
>sie
>
>chyba jednak na tajwanie 80%
>tak jak plyt glownych, grafiki, drukarek i pare innych

Według artykułów które znalazłem w sieci to trzęsienie jednak miało znaczący
wpływ
na ceny, a drugi powód -piszą, że prezes Samsunga (ponoć ma dominującą
pozycję na rynku RAM) stwierdził, że może zarobić o 2 biliony dolarów więcej
w tym roku fiskalnym i to się zaczęło właśnie w sierpniu.
Po trzęsieniu zarobią pewnie jeszcze więcej.
Prognoza -czekać do nowego roku, wtedy zaczną spadać.

--
Jerzy Kurowski