Sieciowka WINBOND

Autor: Arkadiusz Bączek <abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 15:40:20 MET DST

Witam wszystkich serdecznie

Nie umiem zainstalowac pod WIN98plse sieciowki WINBOND W89C940F
Winda albo mi ja wylancza albo nie ciagnie nic za soba (klient,protokol
jak i samej karty nie ma w Panel sterowania/siec), karta jest na pewno
sprawna (pod Linux'em mi poszla !!), wykrywa ja pnp i nie moze znalezc
zadnych sterownikow.
Zostaje wiec jako nieznane urzadzenie i po aktualizacji sterownika jest
sama karta i nic wiecej, (ten sterownik tez sciemnia raz idzie a raz
pisze ze nie ma tam informacji o sprzecie, generalnie przy instalacji
nie widzi sterownika a przy aktualizacji juz go widzi)
Baardzo prosze o pomoc
Arek
ps. karta jest PCI