dvd samsung sd-606 jeszcze raz

Autor: fox <fox_at_irc.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 14:35:52 MET DST

dzieki za re:

ok, czyli "jest dobry, ale..."
- jak to jest z ta korekcja bledow ?
chodzi mi konkretnie o model 606 - nigdzie
na sieci nie moge znalezc recenzji na temat
tego cholerstwa (na dvd.info pisza o 604 - ze wszystko
super, tylko korekcja... ale pod innymi wzgledami
zdaje sie mimo wszystko wyprzedzac konkurencje) wydaje
sie spelniac oczekiwania - brak blokady regionalnej, szybki
dvd, szybki cd, bla bla - no i mam okazje kupic go za 380 zl.

reasumujac :) - sklaniam sie do kupna 606, ale sie waham -
czy jest cos, co moze diametralnie zmienic moj punkt widzenia ? :))

dzieki

--
== fox@irc.pl == the truth is this: no one knows ==