Re: Sterownik SCSI ADVANSYS

Autor: Blizbor <tb670725_at_ima.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 11:53:16 MET DST

Marek Michalkiewicz wrote:

> Witam.
>
> Poszukując niedrogiego sterownika SCSI na PCI (Fast, nie Wide,
> nie Ultra - jedynie do dołączenia skanera, CD-RW itp.) działającego
> pod Linuxem (oraz pod NT) znalazłem taki jeden ADVANSYS ABP-3925.
> Producent wspiera Linuxa (http://www.advansys.com/linux.html),
> chciałbym się jednak dowiedzieć czy ktoś tego faktycznie używał
> i nie miał problemów, bo u nas bardziej znany (choć droższy) jest
> jednak Adaptec.

Adaptec fuj, NCR fuj, Advansys ... hmmm ... jeszcze mnie nie ugryzl :)))

A tak serio, mam to w swoim kompie i zachowuje sie calkiem przyzwoicie.
Rozwazylbym jeszcze BusLogic (starsze modele).
Wlaczalem do pracy do plyty ASUS P2B (celeron 300@450, 3c905bTX, SBLive)
i to Intel PR440FX (dual Ppro).

Pozdrawiam,
Blizbor