Re: Wylaczanie monitora

Autor: LeV <lev_at_hyperreal.art.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 11:14:04 MET DST

Piotr Szmigielski <smiglop@aurora.put.poznan.pl> wrote in message
news:Pine.GSO.4.10.9910130924560.12335-100000@aurora.put.poznan.pl...

> U mnie nie mruga.. natomiast zauwazylem, ze w stanie uspienia zaczyna
> halasowac (jak w pokoju jest cicho, to slychac, ze monitor jest podlaczony
> dosieci..) Jest to CTX.. czy ktos spotkal sie z podobnym objawem??

mam 17-stke CTX`a i jak narazie (2 lata) chodzi bez wiekszych zarzutow.
czasami tylko jak go odpalam po nocy np. jak jest zimny, to sobie w jakis
rezonans cos tam wpada w srodku, pobuszy troche i przestaje zaraz..., pare
minut.
jest ok raczej.

--
Andrzej "LeV" Staszewski                /Tracker Music Club/
mail: lev_at_hyperreal.art.pl (ORBS)  http://www.hyperreal.art.pl/tmc/