Re: Odp: "cluster" PC-etow?

Autor: Tomasz Stafiński <jenot_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 09:10:16 MET DST

Krzysztof Kucharski <szpunk@friko6.onet.pl> pisze:

> Użytkownik Alf <sfbudzia@cyf-kr.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:7tv9un$en$1@info.cyf-kr.edu.pl...

[...]
> Słyszałem gdzieś, kiedyś (;-D) o maszynie zbudowanej z kilku płyt
> PC-towskich połączonych przy pomocy kart sieciowych. To "cudo" miało
> pracować pod jakąś odmianą Linuxa. Sam jestem bardzo zainteresowany takim
> rozwiązaniem, za wszelkie informacje z góry serdecznie dziękuję !

Czy nie chodzi o Beowolf? Tyle, że do tego nie potrzeba wspólnej obudowy...

Poza tym w Linux Journal był artykuł o produkcji Titanica... i tam był
pokazany cluster linuxowy z - tak na oko - 100 maszyn połączonych
jakąś szybką siecią (AFAIR światłowody).

> _Krzysztof_Kucharski_

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot@mi5.org.uk