modem nie wybieral, teraz rozlacza

Autor: MAFOX <mafos_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 00:12:15 MET DST

Modem zoltrix spirit
Procesor AMD 300

Wszystko jest zainstalowane dobrze(prawdopodobnie). Modem w ogole nie
wybieral, ale po odznaczeniu opcji "czekaj na sygnal.." zaczyna wybierac co
slychac (ale tylko gdy jest zaznaczone "impulsowo" ), lecz po chwili pojawia
sie komunikat, ze zdalny komputer rozlaczyl polaczenie.
U mnie modem dzialal, a ustawienia mam identyczne. (Roznia sie tylko
komputery-ja mam Winchipa)

Mam nadzieje ze zmiana windy nie jest jedynym rozwiazaniem mozliwoscia;)

Pozdrawiam
Marcin
mafos@wszib.krakow.pl