Pomocy !!!!

Autor: Mart <bartrojn_at_priv1.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 18:29:42 MET DST

Coś stało się z moją drukarką tj. HP670C.
Kiedy chciałem ostatnio coś wydrukować to wyświetlił się komunikat, że ktoś
ją wyłączył w niewłaściwy sposób (tj. nie używając przycisku POWER), a
później, że pojemniki z tuszem są źle zainstalowane. Od tej pory nie da się
nic, a nic wydrukować, nawet strony autotestu drukarki przy wyłączonym PC.
Czasami udaje się stwierdzić obustronną łączność z drukarką ale jest to
jedyna funkcja serwisowa która chodzi. Nigdy wcześniej nie miałem żadnych
problemów z drukarką, nagły jej brak jest dla mnie poraszką, podejrzewam, że
nie obejdzie się bez serwisu.

Nie wiem dlaczego spotkało mnie to nieszczęscie i mam nadzieje, że ktoś mnie
uświadomi i coś poradzi. Z góry dziękuje za dobre chęci.

Moj email: bartrojn@friko.onet.pl