Program do doglebnego testu plyty glownej...

Autor: Adam Kozlowski <kato_at_valhalla.com.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 18:16:38 MET DST

Witam,
Ram, procesor teoretycznie sa sprawne (byly wymianiane), ale nie za bardzo
wiem jak przetestowac plyte glowna, gdyz w we wszystkich mi dostepnych
programach Checkit, Norton Utilites wykazuje ze plyta jest sprawna...

Skad wiem ze cos jest nie tak?
Plyta ASUS P2B-F
Potrafi czesto po wcisnieciu resetu nie potrafi sie podniesc, wisi i nic nie
robi...
Zwis windy tak czesto obecny zregoly prawie zawsze konczy sie wylaczaniem
kompa, zreszta tak samo jak w powyzszym przypadku...
chacilbym oddac ja do serwisu ale chcialbym im powiedziec ok, to i to jest
zwalone...

Kato
ps. a moze to cos innego ???