Re: walka z halasem...

Autor: vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 21:58:50 MET DST

"Marek Łysiak" wrote:

> Witam - czy ktos z Was zetknal sie z problemem wyciszenia
> wentylatora (przy zasilaczu) - chcę tego dokonać w 100%...
> ale po co wywazac otwarte drzwi - jezeli takowe sa!

Wyciecie kratki z zasilacza o ktora rozbija sie powietrze i wlutowanie
jednego opornika celem obnizenia obrotow wentylatora powinno w 100%
zalatwic sprawe. Prosciej (ale drozej) mozna zalatwic sprawe kupujac
zasilacz ktorego po prostu nie slychac. A sa takie i nawet takie mam.

> mysle tu o zamontowaniu tlumika z tylu (komp. stoi 20 cm od podlogi
> pod stolem) odpowiednio dlugiego ale tak aby opory byly minim.
> zastanawiam sie czy skrzynia obudowy tez sie nie przyczynia do
> propagacji szumu.

owszem , ale tego pochodzacego z dysku i coolera na procku. O ile cooler
mozna wymienic to na dysk nie ma sily...:(

Jancio
A tak a propo's - czy Ty jestes ten Lysy ktory mieszkal w T17 na
dziewiatym ?