walka z halasem...

Autor: Marek Łysiak <mlysiak_at_energopomiar.com.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 15:32:29 MET DST

Witam - czy ktos z Was zetknal sie z problemem wyciszenia
wentylatora (przy zasilaczu) - chcę tego dokonać w 100%...
ale po co wywazac otwarte drzwi - jezeli takowe sa!

mysle tu o zamontowaniu tlumika z tylu (komp. stoi 20 cm od podlogi
pod stolem) odpowiednio dlugiego ale tak aby opory byly minim.
zastanawiam sie czy skrzynia obudowy tez sie nie przyczynia do
propagacji szumu.

Inny temat to zanieczyszczenia lktore dostają się do srodka
(komputer stoi troche nisko...) mysle o jakims filtrze ktory
stawiajac minimum oporów filtrowalby poweitrze (przynajmniej
niech wylapie klaki)

Moze to niepowazny temat - ale mnie szum i pyl na plycie przeszadza.

macie jakies sugestie?
pozdrawiam