Re: Najtansza plyta z ATA66

Autor: /\\/\\ <ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 16:39:40 MET DST

On Mon, 11 Oct 1999, Witold Romaniak wrote:

> Niedawno pytalem sie tu o monitory 15", dzieki wielkie o wskazowki, rozejrze
> sie za CTX-ami...
>
> Czy moglbym prosic jeszcze o wskazowke jaka nabyc natansza plyte ATX
> pod Celerona PPGA, byle miala ATA/66 ?

po co ci plyta z s370. Po to sa przejsciowki, zeby nie ograniczac sie do
s370 kupujac plyte, przy celerze na PPGA (ale zlozylem zdanie, hehe :))

> Nie musi miec zadnych bajerow, tylko mi na tej ATA66 zalezy, a mam bardzo
> malo pieniedzy!

po co ci ATA66. Zysk predkosci symboliczny. A i dyski sa drozsze.

> Z tego wzgledu raczej Asus P2B czy Abit BH6 odpada. Wiem ze sa dobre, ale
> mnie na nie stac.

BH61.1 teraz kosztuje jakies 430 PLN (gielda w wawie). A w hurtowni kupisz
jeszcze taniej.

BH6 nie ma ATA66, asus P2b tez.
Nie rozumiem twojego toku myslenia :)
Zamiast ATA66 wolalbym stabilnosc, elastycznosc konfiguracji, mozliwosci.
Kolejna sprawa - wszystkie plyty ktore maja twoje wysnione ATA66 :), sa
duzo drozsze niz np BH6 1.1
Jak nie masz za duzo forsy, to bierz wlasnie tego abita.
Kupowanie badziewia w stylu PCchips moze sie na tobie srogo zemscic :(

ZLOM