Re: Pytanie o prąd - pilne

Autor: Ambroży <ambrozy1_at_3miasto.osk.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 15:01:33 MET DST

Witam.
Jakbyś wykorzystał już wszelkie logiczne i sensowne możliwości i do niczego
lepszego nie doszedł, to zapraszam cię na rozmowę o UPS-ach.
Jeżeli twój kolega wyrazi na to ochotę żeby kupić sobie jakiś mały zasilacz
UPS to miałbym coś dla niego w okolicach 500VA i w miarę dobrej cenie.
Jednak sądzę, że ten rodzaj rozwiązania w domowych warunkach należy zostawić
sobie na "deser", chociaż gwarantuję, iż wówczas jego problemy byłyby
zdecydowanie rozwiązane.
Pozdrawia
Krzysztof

bioinfo@biotop.umcs.lublin.pl napisał(a) w wiadomości:
<37FDAE39.8ABE88AA@biotop.umcs.lublin.pl>...
>Koledzy

(pracuje bez listwy zasilającej) a jeżeli tak to jak temu