Re: ASUS TX97-LE i nowy BIOS

Autor: Artur Leminski <wizard_at_r1.pam.szczecin.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 13:18:18 MET DST

Hello,

Sluchaj - jesli nie musisz to nie upgrade'uj.
Czy jest cos co Ci nie dziala? Cos sie wiesza? jakis nowy sprzet wymaga
aktualizacji BIOS'u? jesli nie - to nie ma sensu.
Co do ew komplikacji - pomijam juz przypadki drastyczne w stylu
wylaczenia pradu przy zapisyawniu BIOS, zawsze moze sie okazac ze po
zrestartowaniu kompa zobaczysz tylko ciemny ekran i bedzie to poczatek
twoich klopotow z bieganiem i szukaniem albo programatora, albo qumpla z
taka sama plyta, zeby wystartowac z jego BIOS'u, i zaprogramowac od nowa
swoj.
Na stronie Asusa albo w pliu ZIP z BIOSem obok AWDflash, powinna byc
lista zmian, ktorych dokonywano w poszczegolnych wersjach BIOS-ow -
poszukaj jej - jesli naprawde jest tam cos bez czego nie mozesz zyc - to
sprobuj.

pozdrawiam,

Aha - jak bedziesz juz upgrade;owal - podlacz sie gdzies do UPS-a - tak
na wszelki wypadek

--
Artur Leminski
R9/R11 Website Manager