ASUS TX97-LE i nowy BIOS

Autor: Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 11:31:13 MET DST

Pod adresem:

ftp.asuscom.de/pub/asus/beta/mb/bios

jest plik le5i1121.zip, czyli nowy BIOS do rzeczonej płyty.
Ponieważ jestem jej posiadaczem, ściągnąłem sobie, ale teraz
ogarnęły mnie wątpliwości - czy przypadkiem coś nie padnie.
Czy ktoś wykonał już taki upgrade i co się zmieniło?

Zastanawia mnie po prostu, czy to się opłaci, bo of coz
bardzo ciekawy jestem co zmienili...

Łukasz Bromirski Dział Telekomunikacji, Agora S.A.
                                         l.bromirski@gazeta.pl