Odp: Św. Mikołaj rozdaje prezenty !!!!

Autor: Abram <multinet_at_kki.net.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 07:07:00 MET DST

Użytkownik Kuba <kubinski@onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:V9hL3.20520$F5.327052@news.tpnet.pl...
> Św. Mikołaj rozdaje prezenty !!!!
> www.sw-mikolaj.topnet.pl

Guzik, a nie rozdaje. To ordynarna podróba, a nie żaden Św. Mikołaj. Niech
no tylko ten prawdziwy (z Laponii) sie dowie, jakie ten topnetowy (a raczej
intersystem-owy) cuda odstawia tutaj w październiku, to mu tak pastorałem po
plerach przejedzie, że się zgarbi! Co za cuda? Ano jak to Mikołaj, prosi
oczywiście o list, ale nawet jak się go napisze, to nie masz szans go wysłać
z tamtej strony, bo...odrzuca z durnowatych powodów: w żadnym miejscu
formularza nie akceptuje spacji np.w nazwie miasta (a jak jest to nazwa
dwuczłonowa, to co panie Mikołaj???), jak wpiszesz już wszystko, to żąda
cyferek w miejscu nr-u telefonu (po co mu mój nr telefonu? prezent będzie
przez telefon wysyłał, a może chce się wcześniej zapowiedzieć, by nie wpadać
nagle 24 grudnia???), żąda cyferek mimo, że są napisane cyferki, żąda
literek mimo wpisanych tylko literek ((on chyba był po literku pisząc tą
stronę :-)). Ech..im bliżej świąt będzie, to takich marnych przebierańców
przybierać będzie.

--
            ABRAM (oczekujący prawdziwego Mikołaja)
    multinet@kki.net.pl