Re: Sprzet do AutoCada

Autor: Trebor <trebor_at_ds2.pg.gda.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 23:23:40 MET DST

> Najlepiej Matrox...

> ...ale w tej sytuacji TNT. (ale porzadna firmowka, zeby byl klarowny
> obraz w wysokich rozdzielczosciach)

Matrox G400 też chyba sobie nieźle poczyna w grach ( no, może być
kwestia jakichś patchy czy innych sterowników), jej poprzedniczka,
G200, słynie z ostrego obrazu. Pracowałem na takiej, super, ale nie
gorszy
obraz mam w domu na ATI XpertPlay (RagePro Turbo). No ale jeśli chodzi
o gry to sš już raczej zabytki (G200 i moja ATI)

--
Pozdrawiam
Robert Pudlik