Odp: pytanko HBO

Autor: Adam <xvampire_at_polbox.com>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 12:24:21 MET DST

Użytkownik C97 <cezar97@ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Adam wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> kwasisz, gadasz glupoty i wogole ... :)

To chyba nie widziales obrazu C+ z fabrycznego dekodera.

> po pierwsze waznejest to czym dekodujesz.

Dekoduje programem dedykowanym karcie Elsa Victory Erazor, czyli MarDec. Do
dekodowania dzwieku puszczalem Perfect Audio.

> po drugie jest wazny sygnal z kablowki.

Nie trafiony. Sygnal pobieralem z tunera sat.

> po trzecie i ostatnie to licza sie hertze twojego pc.

Pentium II 350

Nadal uwazam, ze lepszy obraz i dzwiek daje dekoder Cyfry+. Oczywiscie ma te
wade, ze trzeba placic abonament:-) Dla mnie dekodowanie C+ na komputerze
mozna traktowac tylko w kategoriach zabawowych, tym bardziej, ze dzwiek jest
troche opozniony w stosunku do obrazu. Inna sprawa, ze mam Cyfre+ wiec po co
wywazac otwarte drzwi.

Pozdrawiam

Adam