Re: RivaZX 16bpp i 32bpp

Autor: Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 11:20:35 MET DST
Message-ID: <37ff0576.2835056@news.bimber.com.pl>

Hi,

On Fri, 08 Oct 1999 18:53:15 GMT, "Pael" <pael@box43.gnet.pl> wrote:

>Mam RIVE 128ZX. Nurtuje mnie pewna dziwna rzecz jaką zanotowałem.
>[...]
>Jaka jest tego przyczyna?

Riva 128/128ZX akceleruje tylko w 16-bitowym kolorze, więc w trybie
32-bit cała grafika jest liczona przez procesor i jest baaaaaardzo
wolno. Po prostu nie używaj trybów z 32-bitowym kolorem (nie ma zresztą
zazwyczaj żadnego powodu, żeby ich używać -- jedynie graficy potrzebują
aż tak szerokiej palety, żeby 16-bit nie wystarczało).

-- 
Pozdrowienia,
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://friko.onet.pl/ka/lizard/     |
|                 |  WinNT FAQ: http://nt.faq.net.pl/    |
\. JassyBlank - wygaszacz monitora DPMS dla Windows NT! ./
Received on Sat Oct 9 17:44:48 1999

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 15:03:21 MET