RivaZX 16bpp i 32bpp

Autor: Pael <pael_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 20:53:15 MET DST
Message-ID: <v4rL3.22392$F5.359052@news.tpnet.pl>

Mam RIVE 128ZX. Nurtuje mnie pewna dziwna rzecz jaką zanotowałem.
Otóż gdy odpalam WinTune w kolorze 16bitowym (desktop na 16bpp)
yo TESTY - Video, Direct3D i OpenGL idą dość dzybko.
Jednak w 32bitowym kolorze zarówno test Direct3D i OpenGL pełzną jak
slimaki. JEDNAK w tescie Video (czyli grafika 2D) wszystko (poza testem
DIP-gdy cyfry lecą od 1 do 100) jest z 5 razy szybciej (na oko) rysowane.
Jaka jest tego przyczyna?

Pael
Received on Fri Oct 8 20:59:48 1999

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 15:03:20 MET