Re: V3 2000 PCI czy Viper 550 PCI

Autor: winDoZo <windozo_at__nospam_kki.net.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 21:55:29 MET DST

Janek napisał(a) w wiadomoœci: ...
>On Fri, 8 Oct 1999, winDoZo wrote:

>Nie. Otoz nie chce sie pozbywac starego sprzetu. Mam zamiar w
przyszlosci
>zlozyc sobie drugiego, a tego zostawic mlodszemu bratu.

Czym zawinil...

>Co do sprzetu to mam taka dziwna manie ze kupuje tylko sprzet
firmowy,
>Ty jak sadze za te pieniadze na pewno nie zaoferwal bys mi takiego
wlasnie
>sprzetu.

Dlaczego nie, moge w tej cenie zalatwic A-Trend'a czy Asusa na LX, to
zaden problem.

>Na to mam w kazdej chwili kupca za 400 zl :)))
>Gosc mnie prosi zebym mu to sprzedal.

Prosil? To ja po 300 sprzedam mu ile chce takich kompletow
(Asus,Abit+iP200-233)
Co, tam u Was w Warszawie to jakis inny swiat chyba...

>Te dwie sprzedam za 200 zl jak tylko kupie sobie nowa karte.

Nic nie rozumiem, musze zaraz sprawdzic ceny warszawskiej gieldy...

pozdr

--
winDoZo