Re: V3 2000 PCI czy Viper 550 PCI

Autor: Janek <rj167250_at_zodiac.mimuw.edu.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 15:04:09 MET DST

On Fri, 8 Oct 1999, winDoZo wrote:

> No coz, mam wrazenie ze najbardziej Ci zalezy na czasie, bo co do
> Twojego budzetu
Nie. Otoz nie chce sie pozbywac starego sprzetu. Mam zamiar w przyszlosci
zlozyc sobie drugiego, a tego zostawic mlodszemu bratu.
Niestety musze zmienic karte graficzna bo Virge to za przeproszeniem
cholerne gowno.
Szukalem jakiegos Diamonda na Rivie lub Rivie ZX lub jakiegos Matroxa lub
ATI lecz niestety w Warszawie nic takiego dostac nie mozna
a ogloszenie na newsach pozostalo bez odzewu.
Jakbys mial dostep do takiej karty daj znac moze sie przejade do Krakowa.

Co do sprzetu to mam taka dziwna manie ze kupuje tylko sprzet firmowy,
jesli plyta to tylko Asus, Soyo lub Atrend, co do procka to tylko
Intel i to nie zaden zubozony ale pelne PII, grafika - Diamond, Matrox
Creative ew. ATI .
Dlatego tez teraz nie moge na razie zmienic wiekszosci bebechow bo
mnie nie stac.
Ty jak sadze za te pieniadze na pewno nie zaoferwal bys mi takiego wlasnie
sprzetu.
> Twoj stan posiadania:
> -gotowka - 450zl
> -twoja plyta + procesor - ja daje za to 200zl.
Na to mam w kazdej chwili kupca za 400 zl :)))
Gosc mnie prosi zebym mu to sprzedal.
> -masz tez V1 + S3Virge - dam za to 120zl.
Te dwie sprzedam za 200 zl jak tylko kupie sobie nowa karte.
Pozdrawiam

                 Janek
* e-mail: rj167250@zodiac2.mimuw.edu.pl *