Re: Walniety monitor

Autor: C97 Š <cezar97_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 01:01:51 MET DST

Marcin Kucharski wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> mam bardzo podobny problem.. otoz mi walnela 14 high screena jakies 2
> miechy temu i jeszcze lezy zepsuta.. objawy "choroby" sa identyczne
> jak u ciebie - tak samo tyka przetwornica z tym ze widac ze sie troche
> podsmarzyla .. sprawdzilem bezpieczniki :) , napiecie na mostku tez
> jest .
> W Vobisie powiedzieli mi ze to moze byc przetwornica ,moze to ona
> walnela w efekcie innej usterki ( np. zwarcie w ukl. odchylania ) a ze w
> elektronice az tak nie siedze to na tym zaprzestalem :(
> Naprawa firmowa to koszt rzedu 2 baniek

mojej 14" skonczyla sie gwarancja a i tak ja zrobili za darmo.
podobno vobis spieprzyl cala partie monitorow i maja uszkodzona
elektronike co objawia sie tym ze po roku uzytkowania w monitorze wysiada
jakis tam przetwornik czy cos (rowniutki rok)

> i monitor jedzie do serwisu
> do szczecina niewiadomo na jak dlugo......

wiadomo - gdzies tak na 14 dni

--
// @ cezar97@ulgo.koti.com.pl