Odp: Walniety monitor

Autor: Marcin Kucharski <markuch_at_promail.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 00:10:41 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Adam Kruk <adamk3@promail.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet@man.lodz.pl>
Data: 4 października 1999 15:05
Temat: Walniety monitor

> Dzien dybry :-)
>Tydzien temu walna mi monitor 15 " kolorowy (High Screen M 1582p).

____

czesc

mam bardzo podobny problem.. otoz mi walnela 14 high screena jakies 2
miechy temu i jeszcze lezy zepsuta.. objawy "choroby" sa identyczne
jak u ciebie - tak samo tyka przetwornica z tym ze widac ze sie troche
podsmarzyla .. sprawdzilem bezpieczniki :) , napiecie na mostku tez
jest .
W Vobisie powiedzieli mi ze to moze byc przetwornica ,moze to ona
walnela w efekcie innej usterki ( np. zwarcie w ukl. odchylania ) a ze w
elektronice az tak nie siedze to na tym zaprzestalem :(
Naprawa firmowa to koszt rzedu 2 baniek i monitor jedzie do serwisu
do szczecina niewiadomo na jak dlugo......

wiec mala prosba - gdybys jakos doszedl do tego co faktycznie
jest nawalone i ewentualnie znal jakes dostepne zamienniki
to bylbym wdzieczny.. jednoczesnie moge obiecac ze jak mi sie poszczesci to
ci opisze jak do tego doszedlem

marcin
markuch@promail.pl
Zielona Gora