spec od 486 i starzej potrzebny

Autor: Bogdan L. <grafik_at_post.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 19:13:32 MET DST

Mam taki problem teologiczny. Wygrzebałem gdzieś Compaqa ProLinea 4/33
to pikuś, że nie wiem co to za cudo, czy 386, czy 486....

Ja nie wiem czy to jest sprawne. Nie ma procka (wkladam 486 25MHz albo
66MHz)
nie mam ramu, bo nie bede sie rzucał na RAM (pin 72 ale czy FP czy inne cudo
też nie wiem - ale to barszcz)

włączam MOC wiatraczek od wentylatora szumi, błyskają lampki na klawiaturze
i .... cisza. Na podłączonym monitorze nic sie nie pojawia (monitor ot
PHILIPS 14' color)

Czy ten komp nie powinien mieć jakiegoś biosu, ktory by sie zgłosił jak
wszystko jest O.K. ?

Bogdan L.