Re: Win98 i Norton Utilities ???

Autor: Artur Gawryszczak <gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 15:47:00 MET DST

Goliat wrote:

> Szymon K. napisał(a) w wiadomości: <7tg091$go5$1@korweta.task.gda.pl>...

> W PCWK napisali tak dlatego, ponieważ W98 generalnie posiada więcej narzędzi
> systemowych niż W95. Uważam jednak, że Speed Disk jest najlepszym z
> dostępnych defragmentatorów. Żaden np. nie przeniesie pliku wymiany na
> początek dysku tak jak to robi SD. Clean Sweep również nie podlega dyskusji.
> [ciach]

Speed Disk nie darmo ma w nazwie "Speed". W porownaniu z windzianym defragiem
potrafi byc nawet 20x szybszy (np. na systemowej partycji - zwyczajowo C:),
miedzy innymi dlatego, ze w Symantecu wiedza co to jest odczyt sekwencyjny i
buforowanie, a w Microsofcie jeszcze nie. Poza tym ma bogate opcje sortowania
plikow z wywalaniem na koniec dysku wlacznie, co tez wplywa korzystnie na
nastepne defragmentacje.
Byla gdzies dostepna wersja bezcrackowa, poza tym poszukaj na
astalavista.box.sk

pzdr

--
        Artur Gawryszczak