Celeron 433 zmiany napiecia, pomocy !

Autor: hunter66 <hunter66_at_kki.net.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 20:31:14 MET DST

witam

mam problem, kupilem celerona 433 i chce go podkrecic na 541 MHz mnoznikiem
niestety nie moge manipulowac (blokada) pozostaje magistrala i zmiany
napiecia dla poprawienia stabilnosci, zauwazylem ze przy przetaktowaniu na
488 MHZ/magistrala 75MHz przy napieciu 2V czasami sie wiesza , dopiero jak
ustawilem napiecie na 2,3V to chodzi stabilnie ale jak na kombinacje
541MHz/85MHz to troche za malo czy mozna jeszcze podwyzszac napiecie np. na
2,5V ?, przy podniesieniu o 0,3V temperatura na procku urosla mi tylko o 2
st.C ?! slyszalem ze powinna urosnac o okolo 12-14st C, czy przy zwiekszaniu
napiecia procesorowi moze zaszkodzic cos oprocz podwyszzonej temperatury ?,
wiem ze 50-60st C to jeszcze bezpieczna temperatura a mojemu procowi do niej
jeszcze bardzo daleko, wobec tego niech mi ktos powie czy moge podwyzszyc
napiecie na 2,5 lub 2,6V ? i czy jesli nie zauwaze znacznego wzrostu
temperatury to czy moge sie obawiac uszkodzenia procka z innej przyczyny ?

prosze o pomoc, bardzo zalezy mi na czasie

pozdrowienia dla wszystkich grupowiczow

hunter,

PS
prosze tylko na priva hunter66@kki.net.pl