Re: Problem z PhoenixBIOS

Autor: Grzesiek Gajewski <gayosek_at_free.com.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 20:35:49 MET DST

Lucky Luke napisał(a) w wiadomości:
<511L3.18305$F5.288369@news.tpnet.pl>...
>Mam taki problem:
> przy uruchamianiu komputera za kazdy razem wyswietla mi
>sie w czerwonej ramce komunikat "NoteBIOS partition or file
>doesn't exist. Save To Disk feature is disabled".
>Nie wiem co zrobic aby usunąć ten komunikat.
>Jakby mógł ktoś powiedzieć mi co zrobić, byłbym wdzięczny.

Grzebałeś w BIOSie w opcjach do usypiania komputera z zapisem pamięci
RAM na HDD, czyli coś takiego "Suspend to disk" Spróbuj znaleźć tę
opcję i wyłączyć ją, albo wogóle wyłącz ACPI. Inny sposób to spreparuj
plik lub partycję gdzie te dane mogłyby się zapisywać. Chodzi
oczywiście o zapis pamięci RAM na dysk przy wyłączaniu komputera.
Potem możesz szybciej (z tym bym się kłócił) uruchomić komputer.

--
Grzesiek Gajewski alias Gayos
gayosek_at_free.com.pl | http://www.free.com.pl/gayosek