Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 13:59:47 MET DST

>:)))
>Po pierwsze: nie mam tak duzych plikow. :-p
>Po drugie: nawet gdybym mial... he! he! chyba nie jestes az takim
>megalomanem, aby sadzic, ze tylko Ty znasz programy do kompresji
>(czesto-gesto te programy potrafia takze tworzyc archiwa w kilku
>mniejszych plikach)? (Zakladam oczywiscie, ze nie tylko wiesz, ze
>istnieja takie programy, ale i potrafisz je obslugiwac. Och! Jaki ja
>jestem grzeczny. ;) )
>
>BBG

Archiwizery to normalka, ale wezmy przyklad: mam duza prezentacje,
jeden plik zajmujacy np 1.5 GB. Ratio jest 98% wiec nic sie nie
skompresuje. Jedynie mozna podzielic na pliczki po 650 MB. Bedzie
trzeba nagrac to na 3 CD-RW. Przy RW x2 zajmie nam to +/- 2 godziny,
na RW x4 +/- godzine. A na dysk 2.1 GB nagrywa sie to pare minut i
mozna isc do pracy pokazac szefom efekty naszej pracy.
Ale oczywiscie nie wszyscy musza przenosic takie pliki (i tu masz
racje ze niektorym RW wystarczy. Mi niestety nie, wiec mam CDR i HDD
transportowca).