Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: BBG <b_b_g_y_at_yahoo.com>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 08:58:13 MET DST

>Taa. A jak u ciebie z backupem plikow wiekszych niz 700 MB ? :)

:)))
Po pierwsze: nie mam tak duzych plikow. :-p
Po drugie: nawet gdybym mial... he! he! chyba nie jestes az takim
megalomanem, aby sadzic, ze tylko Ty znasz programy do kompresji
(czesto-gesto te programy potrafia takze tworzyc archiwa w kilku
mniejszych plikach)? (Zakladam oczywiscie, ze nie tylko wiesz, ze
istnieja takie programy, ale i potrafisz je obslugiwac. Och! Jaki ja
jestem grzeczny. ;) )

BBG