Re: Odp: ten typ warczy !

Autor: Andrzej Kosmala <vinylp_at_complex.com.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 11:08:27 MET DST

Blokada strefy... pewnie niedlugo pojawia sie sposoby na odblokowanie,
a za rok naped DVD ze wszystkimi bajerami bedzie kosztowal stowke. A
jesli nawet nie, to ...skad ja wezme juesejowskie plytki ...pomijajac
fakt, ze napewno beda bez polskiego dubbingu (no bo przeciez nie beda
przeznaczone na Europe). Przy mojej znajomosci angielskiego byla by to
srednia zabawa.
Dla mnie akurat wazna jest szybkosc. Ostatnio instalowalem (kilka razy
niestety) Win98 SE PL i trwalo to godzinami. Klopot jest tez z
odczytywaniem zapisanych na CD skanow i dostepem do innych danych na
CD. Przeinstalowanie Windowsow normalnie moze nie zdarza mi sie bardzo
czesto ale mimo wszystko - szkoda czasu.
Poza tym - widzialem u znajomego naped DVD o szesciokrotnej szybkosci,
ktory mimo dobrego procesora PII "dusil sie". Moze to blad w
konfiguracji ...wolalem nie ryzykowac. Tak sie sklada, ze LG byl
jednym z nielicznych dostepnych napedow 8x ...wiec wzialem.
Troche mnie tylko denerwuje lekko glosniejsza praca, ktora przy
porysowanych lub gorzej nagranych plytach przechodzi w "wycie".