Re: Mysza PS2 + przelotka (nie działa)

Autor: Zbigniew Cofala <cofala_at_bdm.com.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 11:07:25 MET DST

Slawomir Ruszkiewicz wrote:

> Hej, schemat przejsciowki (takiej do logitecha) mozna znalezc na stronie
> Asusa.
> Poszukaj tego w wyszukiwarce np. infoseek'u - "ps2 +adapter +scheme" czy
> jakos tak, a odda Ci bezposredni adres tej strony. Ja niestety nie
> pamietam.

Nic to nie da, bo pani w sklepie miała rację. Sygnały z RS-a i gniazda
PS-2 różnią się od siebie i mysz musi umieć się przestawić z jednego na
drugi. Ale wtedy do myszy jest przejściówka dołączona przy zakupie.
Zwykła mysz na PS, albo na COM nie będzie działać na innym standardzie.

--
                              -< all the best >-
cofala@bdm.com.pl