Re: podziekowania.

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 10:44:35 MET DST

On Wed, 06 Oct 1999 23:18:17 GMT, shark@post.pl (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

>witam.
>od dzisiaj jestem szczesliwym posiadaczem duetu teac cd-r 8x + tekram
>dc310 (wiem, wiem, czemu nie ultra. kurcze, w calym wroclawiu szukalem
>- nie ma. a na 390 mnie nie bylo stac). chcialem wszystkim bardzo
>podziekowac za okazana mi ostatnio pomoc w wyborze sprzetu. jestescie
>wielcy.
No widzisz ... sprzet masz super ... kto pyta nie bladzi ;))

>kurcze, jednak teac to teac. mam stara plytke btc, ktorej moj lg32 juz
>nie czyta. teac nawet sie nie zajaknal. nagrywanie 8x? i-de-al-nie.
Na jakich nosnikach ??? Ostatnio mialem problemy z verbatimem na 6x, i
zaczalem kupowac TDK ;)).

>cud miod. zero problemow przy podlaczaniu i nagrywaniu. bajeczka. moja
>komputer pokochala tego teaca od pierwszego wejrzenia. ja zreszta tez
>:) tym, ktorzy jeszcze nie moga sie zdecydowac na nagrywarke, polacam
>goraca teaca. rzadko kiedy jestem tak zadowolony ze sprzetu.
Do koga ta mowa, z mojego kompa nie moge wyjac teaca, tak sie pokochal
z obudowa ;))

>btw. troche szkoda by bylo uzywac nagrywarki jako odtwarzacza do mp3,
>nie? (kurde, przy max predkosci w ogole go nie slychac).
Ja bym nie odtwarzal, nagrywarka ma duzo ciezsza "glowice" od cdromu i
przy odczycie troche bardziej niz cdrom sie zuzywa ... moj teac tylko
nagrywa, czyta raz na miesiac jak cdrom jest w danym momencie zajety
.. wszystko odczytuje cdromem, szkoda nagrywarki ... wczoraj np
Plextor odczytal mi peknieta (na dlugosci 1,5 cm) plyte ;)), dlugo
trwalo ale sie udalo, z tym ze jeszcze nie ogladalem dokladnie wynikow
;))

pzdr,
Dentarg

--