podziekowania.

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 01:18:17 MET DST

witam.
od dzisiaj jestem szczesliwym posiadaczem duetu teac cd-r 8x + tekram
dc310 (wiem, wiem, czemu nie ultra. kurcze, w calym wroclawiu szukalem
- nie ma. a na 390 mnie nie bylo stac). chcialem wszystkim bardzo
podziekowac za okazana mi ostatnio pomoc w wyborze sprzetu. jestescie
wielcy.

kurcze, jednak teac to teac. mam stara plytke btc, ktorej moj lg32 juz
nie czyta. teac nawet sie nie zajaknal. nagrywanie 8x? i-de-al-nie.
cud miod. zero problemow przy podlaczaniu i nagrywaniu. bajeczka. moja
komputer pokochala tego teaca od pierwszego wejrzenia. ja zreszta tez
:) tym, ktorzy jeszcze nie moga sie zdecydowac na nagrywarke, polacam
goraca teaca. rzadko kiedy jestem tak zadowolony ze sprzetu.

btw. troche szkoda by bylo uzywac nagrywarki jako odtwarzacza do mp3,
nie? (kurde, przy max predkosci w ogole go nie slychac).

pozdrawiam.

--
zuko / Shark von Cygnus