Odp: nagrywarka i kurz

Autor: Ryszard Lenartowicz <rylen_at_in.com.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 00:05:15 MET DST

Użytkownik Voytec <voytec@friko.sos.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:mlnK3.11325$F5.170772@news.tpnet.pl...
> zuko / Shark von Cygnus <shark@post.pl> wrote in message
>
> Ja mam kupe kurzu w kompie (Slask) i R55S dziala od 06.98 :-)
>
> Wojtek
Ja mam od roku i 2 tygodnie temu zaczela nagle psuc niektore typy plyt
a CDRW przestala kasowac , a wlasciwie raz kasowala innym razem nie
myslalem ze juz do wyrzucenia... ale rozebralem a tam na soczewce
pelno kurzu! oczyscilem sucha chusteczka, potem sprezonym powietrzem
i sprawdzilem lupa czy nie zostaly zanieczyszczenia i chodzi jak nowa !