Modem - jak coś usłyszeć ?

Autor: Krzysiek Janiszewski <kaj8_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 20:19:04 MET DST

Piszę na tę grupę po raz pierwszy.
Nie znam się na sprzęcie, dlatego moje pytanko może być trochę lamerskie.

Jeśli ktoś gada przez telefon, a ja chcę się połączyć z 0202122, to zanim
modem zacznie wykręcać numer słyszę tamtą rozmowę. Czy istnieje możliwość
tylko podsłuchiwania, tzn. żeby komputer nic nie puszczał w słuchawkę ? :)))
I jeszcze jedno - słyszałem, że istnieją jakieś programy do prowadzenia
zwykłej rozmowy przez komputer, ale zawsze kosztuje to tyle co rozmowa
miejscowa - nawet jak gadam z Australią.

Dzięki.

      Krzysiek Janiszewski kaj8@box43.gnet.pl
         PASCAL, ACLOGO, muzyka
       http://republika.pl/kajhomepage/