Odp: kolejnosc slotow PCI...

Autor: Siara Szarzewski <siara_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 22:44:55 MET DST

Użytkownik Jan F. Kurkiewicz <jankur@ki.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7tapuu$s1$1@news.onet.pl...
: czy ma znaczenie kolejnosc obsadzania slotow ISA lub PCI przez kolejne
karty
: (kontrolery, grafika, dzwiek itp).
: jfk
:

qrde - jak dla mnie to nie mialo to zadnego znaczenia dopuki...
...kumplowi nie zachcialo sie grac w sieci lokalnej i kupil karte Planet ENW
2400 - ISA (P&P). Jak ja wsadzilismy w pierwsze ISA ( plytka ABIT BH6) - to
wogole sie nie zglaszala- jak wyladowala w innym - wszystko w porzo - aha -
i na tej ISIE co nie chciala chodzic sieciowka pozniej bez problemu hulal
 i smiga do dzis) stary poczciwy SB AWE 64

wiec chyba ma znaczenie - ale nie wiem od czego to zalezy....

--
'zdrowienia :)
Siara Szarzewski